niedziela, 26 lipca 2015

Prawo zwierząt w Ameryce, a prawo zwierząt w Polsce

Żaden osioł nie wmówi mi, że drut kolczasty to bezpieczne ogrodzenie.
Poniżej przykład do czego może doprowadzić stosowanie drutu kolczastego.

http://metro.co.uk/2015/01/06/horse-tangled-in-barbed-wire-had-its-ears-and-eyelids-ripped-off-by-dogs-5011360/

Właściciel tego drutu kolczastego w Oklahomie będzie pociągnięty do odpowiedzialności.

Natomiast gdy sąsiadujący ze mną na Mazurach Wąs złośliwie nagnał na swój drut kolczasty mojego konia - policja odmówiła przysłania patrolu na interwencję. Był to dyżurny Mikulski o ile dobrze pamiętam.

I gdzie są te wszystkie rozwrzeszczane małolaty napuszczane na mnie przez dwie cwane lesby z Krakowa? Gdzie są ich reakcje gdy podły typ bezkarnie znęca się nad moim zwierzęciem? A gdzie są lesby z ich "troską" o moje zwierzęta? Nie ma ich reakcji, albowiem nie ma żadnej ich troski. Lesby to tylko obłudne, zepsute do szpiku kości narcystyczne manipulatorki napuszczające na mnie i moje zwierzęta oraz gospodarstwo kogo się da - nie z troski o zwierzęta. O nie. Napuszczają wyłącznie z nikczemnych pobudek. One chcą zemsty, bo świat dowiedział się jak parszywie zachowały się wobec mnie będąc u mnie w gościach. Są to osoby skrzywione psychicznie o czym świadczy ich dewiacja seksualna. Są to osoby mściwe, perfidne, pełne chorej nienawiści. Takie są autorki antybloga na bloggerze i obraźliwego paszkwila na Facebooku. Takie jest prawdziwe oblicze lesbijek z Krakowa - drukarki Izabeli U. i początkującej lekarki Marty P. Dwie obrzydliwe kreatury łażące za mną po internecie i uwładczające mi od 3 lat, odkąd ich przebrzydłe, zakłamane facjaty pokazały się na moim rancho. A wy stado baranów dajecie im się wkręcać w nagonkę i przyklaskujecie im. Żałosne jesteście. Wy i półgłówki pokroju takiego jak Adam Dodupy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!